pátek 7. března 2014

TODAY I STARTED A NEW SKETCHBOOK

Odjakživa miluji všechny krásné sešity, skicáky a bloky. Ale už od dětství mám vždycky hrozný strach do nich začít psát nebo kreslit, abych je nepokazila. Řada krásných bloků z dětství tak zůstala nepokreslená a časem se bohužel stalo, že jejich vzácnost pro mne vyprchala...no povězte, kde teď leží blok, který má vrchních deskách veselou panenku s barevnými balónky. A tak, i když teď maluji nejvíc na iPadu, jsem se rozhodla, že tu hromadu skicáků a bloků, které mám,  prostě musím pokreslit...musím je pokreslit dřív, než pro mne jejich kouzlo vyprchá. Teď už totiž vím, že pokreslené pro mne budou  mít hodnotu navždy, i kdyby na vrchních deskach byl třeba medvídek Pů.... a tak jsem dnes jeden z nich, takový malý kapesní, který si budu všude nosit s sebou, vybrala a začala kreslit...








Žádné komentáře:

Okomentovat