pátek 26. června 2015

CESTOVNÍ SET WINSOR & NEWTON :)

Akvarel jsem si teď tak oblíbila, že jsem se rozhodla koupit svým avarelům Schmincke malého cestovatelského brášku a to kompaktní set na cesty od Winsor & Newton. Kromě malých rozměrů a nízké váhy má báječné vychytávky - vytahovací paletu, mističku na vodu, která se dá na bocích připevnit. Dokonce se dá pak vlastně celá krabička držet jako paleta. Jsem na ně moc zvědavá a jako obvykle z nich mám ohromnou radost... někdo holt kupuje boty a kabelky, já ujíždím na fixách, štětcích a barvách :) 

A teď už jen zbývá někam vyrazit! 





1 komentář:

  1. Som rada, že som objavila odkaz na tento blog v článku, pod ktorý som písala komentár :-) Teraz som si to len zbežne pozrela, musím si naň vyhradiť viac času, ktorý teraz momentálne nemám. Jednu maľovanú cyklistku by som si celkom rada požičala na môj cyklistický blog :-)
    https://reminiscencie.wordpress.com/2015/04/14/girl-on-a-bicycle-in-the-city/

    OdpovědětVymazat