pondělí 6. dubna 2015

VELIKONOCE

Letošní velikonoční malování vajíček jsem se rozhodla zdokumentovat :)





Bohužel jsem neměla štěstí na bílá vajíčka, takže samotnému malování předcházelo den předem natírání na bílo :) Použila jsem bílou akrylovou barvu a bylo potřeba kolem 4 vrstev, než byla vajíčka opravdu bílá. Vyfouklá vajíčka se mi nejlépe malují navlečená na špejlích. Především tak báječně uschnou, aniž by se malba pokazila. Nejlépe, když špejle položíte příčně přes prázdnou krabici, pak jsou krásně ve vzduchu. 


Po úplném zaschnutí podkladové barvy už jen zbývalo vajíčka pomalovat. Tento rok jsem se inspirovala květy magnolie. Zde je tedy vajíčko magnoliové...













… a tady mezi opravdovými magnoliemi je povinné vajíčko se slečnou, které je dozdobené růžovými puntíky přesně v barvě mé magnolie.
 


 Tak tedy Veselé Velikonoce! :)

4 komentáře:

  1. Ivonko, krása veliká !!!!!!

    Nádherné vajíčka !!!! Přeji krásné a pohodové Velikonoce ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé konečně jsem narazila i na Váš blog!
    Musím říct, že Vaše ilustrace se mi moc líbí. Působí na mě tak jemně. Opravdu krásné práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dívala jsem se, že také krásně malujete! :)

      Vymazat